Har inte tid med att blogga!

Hejj! Jag har inte bloggat på två dagar pågrund av att jag har inte haft tid! Jag kommer försöka blogga varje dag men vissa dagar blir det inte av ! För jag är hellre med vänner eller vara ute och ha skojj en att sitta inne vid datan! Men ialla fall! Igår bloggade jag inte för att jag satt inte så mke vid datan! Hade växtverk och när jag gick eller satt så kändes de som att jag skulle svimma ! Så klockan två så somnade jag och vakna vid halv 5 igen, och då åt jag sedan så kollade jag på tv!

Idag så har jag vart med Sanna vi va typ ute för det mesta! Vi gick runt här i kungshamn och sedan va vi hemma hos mig och pratade, Klockan 4 åkte hon hem för hon skulle va med Robin :s Och då stack jag ner och kolla på fotbolls match. Först kollade jag på Kungshamn mot strömstad tror jag de va. Dom vann med 7-0 ! Sedan kollade jag på halva flickor 97 kungshamn mot några venne vika det va! I morgon ska jag vara med Klara skoog! Vet inte vad vi ska göra men nu kommer jag inte på någonting mer hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0